Aikataulu

Salimme on kokonaiskooltaan 800 m2, ja toimimme kahdessa erillisessä tilassa. Pääsalissa on wodialue, jonka yhteydessä omatoimitreenialue sekä pukeutumis- että saniteettitilat. Pääsalin yläpuolella on toinen tila, joka kulkee nimellä Loft.

Salillamme on kaksi erillistä ohjelmointia. Pääohjelmoinnissa (Wod) pyritään tasapuolisesti kehittämään kaikkia lajimme osa-alueita, myös niitä haastavempia liikkeitä. Pääohjelmoinnin rinnalla toimii toinen ohjelmointi (Loft Wod), jossa on jätetty pois kaikki haastavimmat voimisteluliikkeet sekä painonnostoliikkeiden tekniikkahifistelyt. Näillä tunneilla ei myöskään lähdetä hakemaan maksimaalisia yhden toiston nostoja vaan keskitymme pidempiin sarjoihin. Jos sinulle ei ole tärkeintä oppia esimerkiksi muscle uppia tai käsilläkävelyä vaan haluat keskittyä perusvoimailuun ja kunnon kohotukseen ilman suurempia skaalauksia (=helpotuksia) niin tämä on erinomainen ohjelmointi sinulle.

Pääsali

Loft

Tuntikuvaukset

WOD - Pääohjelmointiin pohjautuva ohjattu tunti

OPEN GYM - Vapaaharjoitteluvuoro, jolloin tekeminen omatoimista, mutta valmentaja on käytettävissä tekniikkaharjoitteluun, lämmittelyn tai treenin läpikäymistä varten.

LOFT WOD - Ohjatuilla Loft Wodeilla keskitymme treenaamaan perusvoimaa ja kasvatetaan aerobista kuntoa perusliikkeillä. Tunneilta jätetään pois kaikki haastavimmat voimisteluliikkeet sekä painonnostoliikkeiden tekniikkahifistelyt. Näillä tunneilla ei myöskään lähdetä hakemaan maksimaalisia yhden toiston nostoja vaan keskitymme pidempiin sarjoihin. Jos sinulle ei ole tärkeintä oppia esimerkiksi muscle uppia tai käsilläkävelyä vaan haluat keskittyä perusvoimailuun ja kunnonkohotukseen ilman skaalauksien skaalauksia niin tämä on erinomainen ohjelmointi sinulle.

MOBILITY - Kehonhuoltotunti

MAMMA WOD - Katso www.crossfitkeha.fi/mamma-wod

CROSSFIT KIDS - Katso www.crossfitkeha.fi/lapset-ja-nuoret